Ego Girl

Ikväll ska jag inte lägga mig allt för sent (vilket jag gjort hela veckan, missat varenda 1a lektion varje dag i skolan..blää). Även fast det är lördag imorgon så betyder det inte sova hur länge som helst.. ialf inte för mig, för att kl 12 ska jag möta upp bloggerskan Jessica. Hon styr 2 modebloggar, då den ena är lite mer moderiktad än den andra. Jessjess.se och Fashionjungle.blogg.se. Vi ska fota lite inne i stan, jag behöver bilder till en uppgift vi fått i skolan.. Detta ska göras analogt, men även digitalt så jag kan använda bilderna på hemsidan om dom blir bra! Tema osv får ni veta senare.. Och bilder kommer även upp imorgon om jag hinner fixa dom. Är jätteeeeeeee peppad :) kommer nog bli skitbra.

Nog om det. För någon dag sedan så läste jag ut Carolina Gynnings bok "Ego Girl" och jag älskar den!! Så många som verkligen inte gillar henne, men jag rå-diggar henne. Boken fick mig att gilla henne ännu mer, min idol.. min förebild. Hon är ju verkligen riktigt grym som person, ingen jävla smörare, ingen som tar genvägar, ingenting sådant. Hon tar livet som det kommer och bara kör. Verkar så jävla härligt. Med både skratt och tårar tog jag mig igenom boken, och det var värt varenda tår. Ahh shit, känner att denna "förklaring" bara blir skit, men boken är iallafall skitbra och ni borde läsa den, oavsett vad ni tycker om henne.. Jag lovar er att ni kommer att ändra uppfattning om Carolina. Finns inget mer att säga


Hahah, jag, Stephanie Muster. Som hatar att läsa.. Läste ut en bok.
WOHO! Snacka om att Carolina verkligen lyckats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0