Jävla popcorn!

Eftersom att min hjärna (tyvärr) är gjord på popcorn så finns det inte mycket att åstakomma där. Jag glömmer bort saker HELA TIDEN. Och jag menar verkligen hela tiden, det är hemskt. Som t.ex igår, jag glömde att ta med nycklar när jag gick till skolan.. Kommer hem och märker det. Hemskt, ingen hemma.. och ingen påväg hem heller. Ca1 timme fick man sitta och vänta, apkul!

Något jag har också har problem med är att planera, hitta tid till allt jag vill göra. Men även hitta tid där jag får sätta mig i lugn och ro. Bara vara jag för en stund, plugga, läsa.. vad som helst. Har snart gått i gymnasiet en termin, och den har varit förjävlig. Jag ligger efter i nästan alla ämnen och allt går åt helvete. Men som tur är mina lärare så snälla (och jag så dum?) så att dom har fixat ett möte åt mig med en massa stödlärare som ska hjälpa mig. Känner att jag börjar få tillbaka lågan för detta.. Att bli något. Vissa dagar vill man ju bara hoppa av skolan. Iallafall, min kära mor har skrivit ut en massa kalendrar som jag kan fylla i mina planeringar och skoljobb. OCH DEN SKA SITTA PÅ DÖRREN, så att jag ser den varje dag :) En liten kalender som man har i väskan är ju inte något man direkt kollar i när man vaknat 06 på morgonen.. Men, vet ni vad. Jag tycker inte att det räcker, så jag har skaffat en kalender här på datorn! Kanske inte en utav världens bästa.. Men den räcker för mig.


Och har man lagt in en händelse på t.ex tisdag kl 12.00 så piper den (?),
den gör iallafall ifrån sig ljud. Sjukt smart va? Åh. Älskar mig själv ibland.
Bara jag kan ju liksom hitta dessa gratis grejer på internet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0